עורכי דין רשלנות רפואית תל אביב

עורכי דין רשלנות רפואית תל אביב עומדים לרשותכם במקרים שונים של רשלנות רפואית. מומלץ להימנע משירותים של עו"ד מזדמן שאינו מנוסה בתחום הרשלנות הרפואית ומומלץ להימנע מייצוג עצמי בבתי המשפט. רשלנות רפואית כשמה היא, רשלנות שהתחוללה עקב מחדל של מוסד רפואי או רופא מסוים. הם נעזרים בשירותים של עורכי הדין הטובים ביותר שיעשו הכל כדי לדחות את תביעתכם.

עורכי דין רשלנות רפואית תל אביב

השירותים של עורכי דין רשלנות רפואית תל אביב נדרשים במקרי רשלנות רפואית עבור כמה מטרות:

  1. בדיקת המקרה – לא כל מקרה של תוצאה בלתי רצויה בהליך רפואי הוא רשלנות רפואית. אם רופא בחר מבין כמה חלופות טובות אבל ההליך השתבש, לא בהכרח מדובר על רשלנות. משום כך על עו"ד מיומן לבדוק ביסודיות על מה מדובר ולייעץ לכם אם אכן קיימת רשלנות רפואית.
  2. הכנת התיק וייצוג – אף אם זהו מקרה מובהק של רשלנות, יש לדעת כיצד להכין את התיק, מהם המסמכים הנדרשים, חוות הדעת השונות, לאיזה בית משפט להגישו וכך הלאה. נוסף על כך, מומלץ במהלך הדיונים להיות מלווה בעורך דין מיומן כדי לוודא שהמשפט מתנהל ללא תקלות.
  3. השגת פיצוי הולם – אף אם ברור שיפסקו כי אתם צודקים, טווח הפיצוי הוא רחב. יש לדעת כי החוק ופסקי הדין מגדירים טווחי פיצוים לפי סוגי הנזקים ולכן יש לבדוק אם גובה הפיצוי שמוצע לכם הולם.

מתי מתרחשת רשלנות רפואית?

רשלנות רפואית מתרחשת בכל תחום של הרפואה. גם בתחום הרפואה הציבורית, גם הפרטית ואף בקופות החולים. רופא עלול לשגות באבחון, במעקב, לתת טיפול לא נכון, להחליט החלטה לא טובה, לזלזל בנוהלים ובפרוטוקולים ואף לשגות במתן תרופות.
רשלנות רפואית יכולה להסתיים בנזק מזערי אבל גם חלילה בנכויות ואף במוות. למשל במקרה של בחירת שיטה לא נכונה בלידה, רשלנות במהלך ניתוח ועוד.

עו"ד רויטל נבות ועו"ד יורם נבות מציעים שירותים של עורכי דין רשלנות רפואית תל אביב, עם מיטב אנשי המקצוע והשירות שניתנים בתחום. אנו עוסקים בבדיקת תביעות וייצוג תובעים וגם ברפואה תעסוקתית, אם מקומות עבודה לא הקפידו על נהלים ונגרם לעובד נזק. נשמח לספק לכם מידע ופרטים נוספים. התקשרו אלינו או השאירו פרטים באתר ונציג מטעם משרד עו"ד נבות יצור עמכם קשר.

אודות משרד עו"ד נבות&נבות תל אביב