ביטוח לאומי מייצגים

על האזרחים במדינת ישראל לשלם מדי חודש תשלומים לביטוח לאומי, הן עצמאים והן שכירים. המטרה היא להבטיח את עתידם במקרה ובו לא יוכלו לעבוד ולהשתכר. למשל תאונות עבודה, מחלות כלליות, מצבי סיעוד ועוד. עם זאת, אנו עדים למקרים ובהם ביטוח לאומי מקשיח את עמדותיו ולא נותן לאדם את הפיצוי המגיע לו בגין מצבו. ביטוח לאומי מייצגים הם עורכי דין מיומנים, המכירים את החוק לאשורו ויוכלו לסייע לכם במקרים של תביעות שונות.

מי הם ביטוח לאומי מייצגים?

ביטוח לאומי מייצגים הם אנשים בעלי הכשרה משפטית שיכולים לייצג את האזרח בוועדות ביטוח לאומי שונות. הליווי של עורך דין יכול להיות לאורך כל התביעה:

  • הכנת התביעה – איסוף כל המסמכים הרלבנטיים ומילוי טופסי התביעה. הפניית האזרח לאותם גורמים שיכולים לספק לו מסמכים רלבנטיים, כגון חוות דעת רפואית.
  • ליווי לוועדות רפואיות – לאחר שביטוח לאומי מקבלים את הטפסים הם שולחים זימון לוועדה רפואית. פעמים רבות התביעה מסתיימת בשלב זה ומומלץ לקבל ליווי של עורך דין שילווה אתכם לוועדות אלה ויוודא כי הן מתנהלות כשורה.
  • ערעורים – גם אם קיבלתם תשובה שלילית, באפשרותכם להגיש ערעור בבית דין. לפעמים ביטוח לאומי נותנים נכות רפואית בדרגה אחת מתחת לדרגה שמקנה קצבה, ולכן כדאי במקרים אלה ואחרים להגיש ערעור.
  • לפעמים התוצאה של ליווי מקצועי היא קבלת כספים נכבדים, לעומת ייצוג עצמי והיעדר הכוונה וליווי שמסתיימים בלא כלום.

באיזה מקרים אפשר להגיש תביעה

ניתן להגיש תביעה בעזרת ביטוח לאומי מייצגים במקרים רבים. במידה והייתם מעורבים בתאונת עבודה במסגרת עבודתכם או חליתם במחלה כרונית שאתם חושדים כי היא קשורה לתנאי עבודתכם; אם חליתם במחלה כרונית שלא מאפשרת לכם לעבוד בעיסוקכם; אם הגעתם למצב סיעודי ובו אתם זקוקים לעזרת אחרים ועוד. יש לדעת כי לביטוח לאומי יש סעיפים המגדירים מחלות ומצבים ולכן יש להגיש את התביעה מראש מותאמת ומסודרת. המטרה היא למנוע מצב ובו תקבלו תשובה שמחלתכם אינה מוגדרת או לא מדויקת.

ביטוח לאומי מייצגים במשרדם של עו"ד יורם ורויטל נבות, עומדים לרשותכם כדי לבדוק את פרטי המקרה שלכם ולייעץ לכם אם באפשרותכם להגיש תביעה לביטוח לאומי ויסייעו לכם להתארגן לקראת הגשת התביעה.

אודות משרד עו"ד נבות&נבות תל אביב