משרדי עורכי דין מובילים

ככל מקצוע אחר, גם תחום עריכת הדין הוא מגוון וכל משרד מספק סוגים שונים של שירותים ושל סיוע. משרדי עורכי דין מובילים מומחים בתחום העיסוק שלהם וזוכים להצלחות לטובת הלקוחות שלהם. כדי להוביל בתחום צריך להכיר את רזי החוק, לדעת איזה ייעוץ לתת ללקוח ולספק את הליווי הטוב.

מהם משרדי עורכי דין מובילים?

יש כמה שיטות לדרג משרדי עורכי דין מובילים וביניהם כמות עורכי הדין העובדים שם, פירוט העסקאות בהן היו מעורבים, שמות הלקוחות שלהם וקריטריונים נוספים. ניתן למצוא משרדי עורכי דין מובילים במגוון תחומים. בדרך כלל מתמחה המשרד בנושא אחד או שניים. למשל:

  • נזקי גוף ורשלנות רפואית –התמחות הקשורה למגוון רחב של רשלנות ונזקי גוף. למשל רשלנות במעקב היריון ולידה, במהלך ניתוח, במסגרת טיפול רפואי ועוד. כדאי לדעת כי מוסדות רפואיים מיוצגים על ידי סוללת עורכי דין מיומנים שיעשו הכל כדי לדחות את תביעתכם. לכן מומלץ להיעזר בעורכי דין מיומנים שייסעו לכם להבין אם יש לכם עילה להגשת תביעה.
  • דיני משפחה – התמחות בגירושין, צוואות, תביעות אבהות ותחומים נוספים הקשורים לאפוטרופסות ומשפחה.
  • עורך דין מסחרי – עוסק בכל הקשור להקמת חברות, ייצוג חברות, פירוק חברות וכינוס נכסים, רכישות ומיזוגים, ייצוג חברות מול הרגולטור ועוד.
  • הוצאה לפועל – כולל ייצוג לקוחות חייבים או לקוחות הזכאים לכספים מספקים שונים.
  • עורך דין תעבורה – העוסק בתביעות הקשורות לתאונות דרכים, עבירות תנועה ועוד.

כמובן שתקצר היריעה לתאר את כל ההתמחויות שבהם עוסקים משרדי עורכי דין מובילים. מומלץ לבדוק מיהם המשרדים המתמחים בתחום התביעה שלכם ולהתייעץ עם איש מקצוע המתמחה בנושא.

עורכי דין רויטל ויורם נבות

אנו מייצגים מאות לקוחות בפריסה ארצית ומספקים שירותי ייעוץ, ליווי וייצוג בתחומים משפטיים שונים. אנו מייצגים נפגעים מול חברות הביטוח, בתי חולים, ביטוח לאומי ועוד כדי שכל אזרח ואזרח יקבל את המגיע לו לפי חוק. אנו עוסקים בתחום הביטוח הסיעודי, ביטוח לאומי, רשלנות רפואית, דיני נזיקין, תאונות ספורט, תאונות דרכים ועוד.

נשמח לספק לכם ייעוץ וללוות אתכם לפני התביעה ובמהלכה. אנו מזמינים אתכם להתקשר אלינו או להשאיר פרטים באתר ונחזור אליכם עם כל הפרטים הרלבנטיים למקרה שלכם.

אודות משרד עו"ד נבות&נבות תל אביב