עורך דין נזיקין תל אביב

עורך דין נזיקין תל אביב עומד לרשות אנשים שנפגעו במסגרות שונות וספגו פגיעות בגוף. פגיעות אלה יכולות להתרחש כתוצאה מרשלנות רפואית או מסוגים שונים של תאונות. יש לדעת כי לא כל פגיעה מוגדרת כרשלנות (מלבד בתאונות דרכים שם קיימת אחריות אוטומטית ומוחלטת) ויש לבדוק את המקרה ביסודיות.

עורך דין נזיקין תל אביב

עורך דין נזיקין תל אביב עוסק בתחום המשפט האזרחי בישראל. זהו תחום שונה מהמשפט המנהלי, המשפט הפלילי, דיני מעמד אישי ותחומים נוספים. תחום הנזיקין מגדיר את הנזקים שנגרמו לגופם של אנשים ואת הפיצוי המתאים בגין הנזק. דוגמאות לכך הן:

  • תאונות שונות – טווח התאונות הוא רחב מאוד, החל מתאונות דרכים ועד לתאונות עבודה, חבלה במרחב הציבורי, נפילה ועד מוות.
  • רשלנות רפואית – רשלנות רפואית היא תחום בתוך דיני נזיקין. היא מגדירה מהי הרשלנות, משום שלא כל טעות של רופא היא רשלנות ולא כל תוצאה בלתי רצויה היא רשלנות.

על עורך דין מיומן לבדוק את פרטי המקרה ולוודא כי אפשר להגיש בגינו תביעה נגד האדם או הגוף האחראי ואפשר לקבל על כך פיצוי.

ייצוג על ידי עורך דין נזיקין תל אביב

מומלץ לא לבצע את הטעות ולהימנע מייצוג של עורך דין. יש הסבורים כי אם המקרה ברור וקל, הרי שהפיצוי יהיה גבוה בהכרח. אולם הדבר לא נכון כי חברות הביטוח שוכרות את השירותים של משרדי עורכי דין מובילים ואלה יעשו הכול כדי לדחות את התביעה ו/או להשיג את הפיצוי הנמוך האפשרי.

עורך דין נזיקין תל אביב בודק את התביעה ביסודיות, החל מהשתלשלות העניינים ובדיקת כל הפרטים הרלבנטיים. ראשית, כדאי להגיע לייעוץ כדי לוודא שאכן ניתן להגיש תביעה. שנית, יש לדעת כיצד להכין את התביעה ובאיזה ערכאה להגישה. שלישית, חובה לקבל ייצוג של עו"ד במהלך המשפט, כי גם אם המקרה ברור, יעשה הצד הנתבע הכול כדי למזער את הנזק. ולסיכום, על עורך דין מקצועי לוודא כי אתם מקבלים את גובה הפיצוי ההולם למקרה ולנזקים שנגרמו.
נשמח לספק לכם פרטים נוספים על שירותי עו"ד שאנו מציעים במשרדם של יורם ורויטל נבות. התקשרו או השאירו פרטים באתר.

אודות משרד עו"ד נבות&נבות תל אביב