עורך דין נזקי גוף

עורך דין נזקי גוף מייעץ, מלווה ומייצג אנשים הקשורים בתביעות דיני נזיקין שונים. תאונות דרכים, רשלנות רפואית, תאונות עבודה ועוד. הייעוץ המשפטי חשוב מאוד, כדי לאסוף את כל החומר והניירת הרלבנטיים וכדי לא לבזבז זמן בתביעות לא יעילות.

תחום העיסוק של עורך דין נזקי גוף

עורך דין נזקי גוף עוסק בתביעות בתחום דיני הנזיקין:

  • תאונות דרכים – פגיעות זמניות או אף קבועות בגין תאונות דרכים, כגון תאונות אופנוע, תאונות דריסת הולך רגל, תאונות אופנים ואף תאונות דרכים שהתרחשו במסגרת העבודה.
  • תאונות עבודה – אלה התרחשו במהלך שעות העבודה וכוללות פגיעה מחפץ, נפילות, פגיעה ממכשיר ועוד. אף מחלות כרוניות יכולות להיות מוכרות כתאונת עבודה, כגון סוכרת או טרשת נפוצה.
  • רשלנות רפואית – תחום הרשלנות הרפואית הוא נרחב וכולל רשלנות בהיריון ובלידה, בניתוחים, במעקב שגוי אחר מצבים רפואיים ועוד.

ייעוץ של עורך דין נזקי גוף

כדאי לדעת כי אם אתם מעורבים, הן בצד הפוגע והן בצד הנתבע, במקרה של נזקי גוף, עליכם לקבל ייעוץ דחוף מטעם עורך דין נזקי גוף. יש לכך כמה סיבות: צריך לאסוף את כל הניירת הרלבנטית ויש לציין בניירת הרפואית את נסיבות המקרה בתוך זמן קצוב. למשל, אם הייתם מעורבים בתאונת דרכים, עליכם להגיע בתוך 48 שעות לחדר מיון ושם לציין כי הייתם מעורבים בתאונת דרכים, פרט זה יירשם בגיליון הרפואי שלכם. סיבה נוספת היא שיש מקרים ועליהם מקבלים פיצוי חד פעמי אולם אפשר גם לקבל קצבה חודשית בגין הפגיעה, כגון תאונות שהתרחשו במסגרת העבודה. סיבה מרכזית נוספת היא שמוסדות רפואיים ומקומות עבודה מגובים ומיוצגים על ידי סוללת עורכי דין מיומנים, שיעשו הכל כדי לדחות את התביעה.

עו"ד רויטל נבות ויורם נבות מייצגים אנשים שונים בתחום דיני נזיקין. אנו שוקדים על איסוף ניירת רלבנטית, ייצוג הלקוח בוועדות השונות והשגת פיצוי הולם למידת הפגיעה והנזק שנגרמו. נשמח לספק לכם פרטים נוספים ולקבוע פגישת ייעוץ, כדי לבדוק אם המקרה שלכם קשור לדיני נזיקין. התקשרו אלינו או השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם עם אינפורמציה נוספת.

אודות משרד עו"ד נבות&נבות תל אביב