עורכי דין נזיקין תל אביב

משרדם של עו"ד יורם נבות ועו"ד רויטל נבות מספק שירותי ייעוץ וייצוג בדיני נזיקין. משרד עורכי דין נזיקין תל אביב בוחן את פרטי המקרה ומברר אם הוא מאפשר לתבוע במסגרת המשפטית של דיני נזיקין ומה באפשרותכם לעשות, האם ניתן להגיש תביעה והאם אפשר לקבל בגינה פיצוי.

שירותי עורכי דין נזיקין תל אביב

השירותים של עורכי דין נזיקין תל אביב מגוונים ומקיפים:

  • בירור המקרה – יש לבדוק כי אכן נגרם נזק שבגינו אפשר להגיש תביעה. למשל, ישנם מקרים של תוצאות רפואיות לא רצויות שאינן רשלנות רפואית המאפשרת תביעה במסגרת דיני נזיקין. אם רופא בחר חלופה אחת מתוך כמה חלופות אפשריות והתוצאות אינן משביעות רצון, לא בהכרח מדובר על רשלנות רפואית. יש לבדוק את המקרה על רקע חובת הזהירות החלה על הרופא. למשל, אם הרופא לא ביצע חיטוי כנדרש לפני הניתוח ובגלל זה המנותח נדבק בחיידק, ייתכן ומדובר ברשלנות רפואית.
  • הגדרת המקרה – יש לבדוק אם המקרה מתאים לתאונה רגילה או תאונה במסגרת עבודה, למשל. עובד שנפגע חלילה במסגרת תאונת דרכים שהתרחשה בזמן עבודתו, יוכל להגדיר אותה כתאונת עבודה.הפיצויים והתגמולים המתקבלים מהביטוח הלאומי בגין תאונת עבודה הם גבוהים יותר לעומת פיצויים המתקבלים במסגרת נכות כללית ולכן יש לדייק.
  • הכנת התיק – יש להכין את התיק ביסודיות ובמקצועיות, כולל כל הפרטים וכל המסמכים המתאימים. לפעמים יש גם לקבל חוות דעת מרופאים וכדאי לדעת לאיזה מומחה לגשת ומי יכול לתת חוות דעת כזו. עורכי דין נזיקין תל אביב מכירים מומחים שחוות דעתם מוערכת בערכאות המשפטיות.
  • הגשת התביעה וייצוג בערכאה המשפטית – גם אם ברור כי מדובר בתחום הנזיקין, יש לקבל ליווי צמוד של עורך דין במהלך הדיונים. מקומות עבודה ובתי חולים וחברות ביטוח נעזרים בשירותים של עורכי דין בכירים שיעשו הכול כדי לדחות את תביעתכם, אף אם היא צודקת לחלוטין. גם אם בסופו של דבר התביעה תתברר כמוצדקת, יעשו נציגי הנתבע הכול כדי להקטין את הפיצוי על הנזק.

אנו במשרד על עו"ד יורם נבות ועו"ד רויטל נבות מציעים את טובי עורכי דין נזיקין תל אביב, בעלי ניסיון וידע מקיף בדיני נזיקין. נשמח להציע לכם ייעוץ וליווי מקצועי, כדי שאתם תקבלו את הפיצוי ההולם המגיע לכם בגין המקרה.

אודות משרד עו"ד נבות&נבות תל אביב