עורכי דין נזקי גוף

עורכי דין נזקי גוף עוסקים בכל הקשור לדיני נזיקין. זהו תחום נרחב שמטפל בתאונות עבודה, תאונות דרכים, רשלנות רפואית ועוד. יש לדעת כי מוסדות רפואיים וארגונים משתמשים בשירותי עורכי דין מיומנים ויעשו הכל כדי לדחות את התביעה. משום כך חשוב להתייעץ כבר בשלבים הראשונים עם עו"ד מיומן שיוכל להדריך אתכם כיצד לאסוף ניירת רלבנטית ומה עליכם לעשות אם נפגעתם או אם אתם נתבעים.

עורכי דין נזקי גוף

עורכי דין נזקי גוף עוסקים בטווח רחב מאוד של תאונות ובעיות הקשורים לדיני נזיקין:

  • רשלנות רפואית – לצערנו אנו עדים למקרים רבים של רשלנות רפואית. למעשה זהו תחום שקשור לכל תחומי הרפואה בכל המוסדות הרפואיים. רופא משפחה שהתעלם מתלונות של מטופל ולכן לא התגלה מצב רפואי שדורש התערבות רפואית, אם מטופל לא נשלח למעקב רפואי כנדרש ולכן מחלתו התפרצה שוב, רשלנות במעקב היריון ולידה, רשלנות במהלך ניתוח ועוד.
  • תאונות דרכים – כוללות מגוון של פגיעות, כולל דריסה של הולך רגל, פגיעה מאופניים חשמליות או רגילות או פגיעה של רוכב האופניים, מעורבות בתאונות כלי רכב עם רמות פגיעה שונות כולל רוכבי אופנוע.
  • תאונות במרחב הציבורי – כגון החלקה על משטח רטוב או מרצפות שבורות, נפילה לבור פתוח באחריות העירייה וכדומה.
  • תאונות עבודה –מחלות על רקע תעסוקתי, תאונות דרכים שהתרחשו במסגרת העבודה, תאונות כתוצאה מפגיעה של מכשירים במקום העבודה, נפילות ועוד.

פגיעות אלה עלולות להסתיים בנכויות שונות, טראומות נפשיות, בעיות רפואיות הגורמות לירידה בכושר ההשתכרות, סיעוד, הוצאות שונות הקשורות לניידות והוצאות רפואיות, התאמת דיור ואף חלילה מוות. החוק מגדיר כי נפגע נזקי גוף יכול לקבל פיצוי בגין פגיעתו ואף קצבה חודשית קבועה, במקרים מסוימים.

ייצוג באמצעות עורכי דין נזקי גוף

עו"ד רויטל נבות ועו"ד יורם נבות הם עורכי דין נזקי גוף המתמחים בטווח רחב של דיני נזיקין. אנו מייצגים אנשים שנפגעו בתחומי נזיקין שונים וגם אנשים שנתבעים בנושא, כולל אנשים פרטיים ומוסדות.

יש לדעת כיצד להגיש תביעת דיני נזיקין, משום שהניירת המוגשת היא העדות למה שאירע ועליה להיות מקיפה ולכלול את כל הפרטים. הליווי והייצוג כוללים השגת פיצוי חד פעמי וקצבה חודשית, אם זו מגיעה לתובע. נשמח לספק לכם פרטים על דיני נזיקין בטלפון או באמצעות האתר.

אודות משרד עו"ד נבות&נבות תל אביב