עורכי דין רשלנות רפואית תל אביב

עורכי דין רשלנות רפואית תל אביב עומדים לרשותכם במקרים רבים של רשלנות רפואית. לצערנו אנו עדים לרשלנות שנובעת מתום לב אך גם מאי שימת לב לפרטים הבאים ופספוס של נתונים חשובים. אם אתם סבורים כי אתם או מישהו מיקירכם סבל מרשלנות רפואית, נשמח לייעץ לכם אם באפשרותכם להגיש תביעה ולקבל פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לכם.

עורכי דין רשלנות רפואית תל אביב

עורכי דין רשלנות רפואית תל אביב עוסקים בטווח רחב של מקרים:

  • רשלנות בהיריון ובלידה – היריון זהו מצב רפואי שדורש מעקב צמוד. גם אישה בריאה עלולה למצוא עצמה במצבים הדורשים פיקוח, כגון רעלת היריון, סוכרת היריון ועוד. משום כך על הרופא לבצע מעקב צמוד ולעדכן אותה על הבדיקות שעליה לערוך ועל הלידה המתאימה למצבה. יש לדעת כי גם אם העובר נולד פגוע, לפעמים מדובר על רשלנות בלידה, שכן מצבים כגון תסמונת דאון או מחלות אחרות ניתן לאבחן במהלך ההיריון.
  • רשלנות בניתוח – ניתוחים רבים מתקיימים מדי יום בישראל ועוברים בהצלחה. אולם מדי פעם אנו עדים לרשלנות רפואית בנדון. החל בבחירת שיטת ניתוח לא מתאימה ועד לזיהומים המתפרצים בשל היגיינה לקויה.
  • חוסר מעקב – לדאבוננו ישנם מצבים רפואיים המצריכים מעקב צמוד, כגון מחלות קשות. לרשות הרופאים עומדת מערכת מקיפה וטובה של מעקב כגון צילומי רנטגן, סי.טי. MRI ועוד. במידה והחולה לא נשלח אליהם, הגידול עלול לחזור והדבר עלול להסתיים בתוצאות קשות. לעומת זאת מעקב צמוד כנדרש יכול להציל חיים לשנים רבות.

הגשת תביעה במקרה של רשלנות רפואית

רשלנות רפואית יכולה לנוע בין נזקים קלים לבין נזקים כבדים ואף חלילה מוות. אם אתם סבורים שמישהו מיקירכם או אתם עצמכם סבלתם מכך, באפשרותכם לקבל ייעוץ משפטי על ידי עורכי דין רשלנות רפואית תל אביב. מומלץ לא לייצג את עצמכם במשפט, שכן מוסדות רפואיים ורופאים מיוצגים על ידי סוללת עורכי דין מיומנים וקשה להתמודד עמם.

אנו במשרדם של עו"ד יורם ורויטל, עורכי דין רשלנות רפואית תל אביב, נשמח לייעץ לכם בנדון. החל מסקירת הניירת, דרך הקביעה אם אכן התרחשה במקרה שלכם רשלנות רפואית ועד לייצוגכם במשפט.

אודות משרד עו"ד נבות&נבות תל אביב