רשלנות רפואית עו"ד

לצערנו אנו עדים למקרים רבים ובהם אנשים קיבלו טיפול לקוי במוסדות רפואיים. במקרים של רשלנות רפואית עו"ד יוכל לסייע לכם אם אתם מחליטים להגיש תביעה ומעוניינים לדעת אם יש לכם עילה להגשת תביעה ואם תקבלו פיצוי בגינה. עורך דין המתמחה בתחום רשלנות רפואית יבדוק את פרטי המקרה ויוכל לייעץ אתכם וללוות אתכם כנדרש.

רשלנות רפואית עו"ד

אנו מספקים שירת של רשלנות רפואית עו"ד במקרים רבים:

  • רשלנות בהיריון ובלידה – על כל אישה במהלך הריונה להיות תחת מעקב רפואי קפדני, העוקב אחר בריאותה ואחר התפתחות העובר. כל ממצא חריג צריך לעורר נורת אזהרה וזהירות מרבית. בריאות האישה והעובר משפיעים על בחירת שיטת הלידה, כגון סוכרת במהלך הלידה ובה העובר גדול או לחץ דם גבוה של האישה.
  • רשלנות בעת ניתוח – אדם העובר ניתוח עלול לסבול מהשלכות רשלנות רפואית. למשל גרימה מיותרת של צלקת, אם נבחר ניתוח בטן פתוח והיו חלופות טובות יותר, כגון ניתוח לפרוסקופי. כך גם כלולים בנושא זה הרדמה לקויה, זיהומים ועוד.
  • רשלנות במתן טיפול רפואי – תחום נרחב הכולל מתן תרופות שגויות או תרופות במינון שגוי, התעלמות מרגישות של המטופל מחומרים מסוימים, ערבוב תרופות שיש להן תגובה ובעיות נוספות.
  • אנו עדים גם לרשלנות רפואית בתחומים נוספים כגון התעלמות מתלונות מטופל, אי ביצוע מעקב כנדרש בפרוטוקול ובעיות נוספות.

הגשת תביעה רשלנות רפואית

הגשה של תביעה בתחום רשלנות רפואית היא תחום שיש להתמצא בו. מוסדות רפואיים ואף רופאים פרטיים מכוסים בביטוחים בדיוק כנגד מקרים כאלה ויעשו הכל כדי לדחות את התביעה, בלי קשר להיכרותם עמכם.

כדי לצלוח תהליך של רשלנות רפואית עו"ד מיומן יכול לייעץ, לסייע ואף ללוות אתכם לפני ובמהלך התביעה. משרדם של עורך דין יורם נבות ורויטל נבות עומד לרשותכם במקרים של רשלנות רפואית. נייעץ לכם אם המקרה שלכם עונה על הגדרת הרשלנות בחוק, נדריך אתכם כיצד לאסוף את הניירת הרלבנטית, כיצד להגיש את התביעה ונלווה אתכם במהלכה, אף במסגרת ערעורים שונים.

השאירו פרטים באתר או התקשרו ונציג מטעמנו יספק לכם פרטים נוספים על שירות של רשלנות רפואית עו"ד.

אודות משרד עו"ד נבות&נבות תל אביב