עורך דין רשלנות רפואית

הערה – במקום הביטוי "עורך דין המתמחים בתחום הרשלנות הרפואית", ייכתב לשם הקיצור "עורך דין רשלנות רפואית".

בישראל פועלת מערכת רפואית מפותחת שמספקת שירותי רפואה טובים. עם זאת, אנו נתקלים לפרקים במקרים שבהם אנשים ניזוקו מטיפולים, היעדר אבחנה נכונה ודברים נוספים הקשורים לתחום הרפואה. אם אתם חושבים שאתם או יקיריכם ניזוקו כתוצאה מרשלנות רפואית, מומלץ להיעזר בשירותי עורך דין רשלנות רפואית כדי שיבדוק את פרטי המקרה ויעדכן אתכם אם באפשרותכם להגיש תביעה ולקבל פיצוי בגין הנזק שנגרם לכם.

עורך דין רשלנות רפואית

עורך דין רשלנות רפואית יכול לבדוק מקרים שבהם עולה חשש לרשלנות רפואית מצד רופא או מוסד רפואי. אנו עדים למקרי רשלנות בתחומי רפואה רבים בכל צעד ושעל במהלך הטיפול:

  • אי הפניה לבדיקה – מקרים רבים של רשלנות נובעים מכך שפציינטים לא הופנו לבדיקות שעשויות היו להציל את חייהם. כיום יש בנמצא בדיקות הדמיה טובות שיכולות לספק כיוונים טובים לאבחון המשוער, כמו גם בדיקות דם ובדיקות מקיפות נוספות.
  • טיפול שגוי – גם אם החולה אובחן בזמן, לפעמים אנו עדים למתן טיפול שגוי. למשל מתן תרופות במינון לא נכון, מתן תרופות לא מתאימות, ביצוע פרוצדורה רפואית מיותרת או שגויה ועוד.
  • אי הפניה למעקב – גם אם פציינט הופנה לבדיקה וקיבל טיפול תקין, במקרים רבים עליו להיות תחת מעקב. לצערנו אנו עדים למקרים ובהם אנשים לא הופנו למעקב ועקב כך גידולים ממאירים חזרו, מחוללים זיהומיים התרבו ועוד.

דוגמאות לרשלנות רפואית

הרשלנות יכולה להיות בכל תחומי הרפואה, רפואה כירורגית, רפואה אסתטית, רפואת ילדים, רפואת עור וכדומה. כל האירועים הללו יכולים להתרחש החל מהפניה הראשונה של הפציינט לרופא המשפחה ועד למתרחש בתוככי מוסד רפואי עצמו. דוגמה לכך היא אם אדם משתעל וקיבל אנטיביוטיקה ללא צילום ריאות, אך בפועל לקה במחלה ממאירה שלא אובחנה בזמן. דוגמאות רבות קיימות לצערנו גם בתחום הכירורגיה. למשל צלקות בניתוח שיכלו להימנע לו היו נוקטים בפרוצדורה רפואית אחרת כגון לפרוסקופיה, סיבוכים באיברים פנימיים כתוצאה משימוש בכלי ניתוח לא מתאימים ועוד.

הגשת תביעת רשלנות רפואית

בירור של הליך רשלנות רפואית אינו פשוט. לא כל המידע הקשור להליך רפואי נמצא בידי הפציינטים אלא נשאר במוסד הרפואי ומוגדר כחסוי בשלב ראשון. נוסף על כך, רופאים ומוסדות רפואיים מיוצגים באמצעות סוללת עורכי דין מיומנים ויש צורך בשירותי עורך דין רשלנות רפואית בעל ניסיון כדי להתמודד עמם.

אנו במשרדם של עורכי הדין יורם ורויטל נבות מציעים לכם פגישת ייעוץ כדי לבדוק את פרטי המקרה שלכם. נוכל לבדוק את השתלשלות העניינים ולייעץ לכם אם יש בידיכם עילה לתביעה. במידה שכן, נוכל ללוות אתכם בהליך התביעה כולל ייצוג מול ערכאות משפטיות מתאימות כדי שתוכלו לקבל פיצוי הולם לנזק שנגרם לכם.